استخر پیش ساخته ۷ متری و اطلاعات آن
نوشته شده توسط : admin

اگر اهل شنا و یا تفریحات آبی در محیط های خانگی باشید به خوبی باید استخرهای پیش ساخته را شناخته باشید و با مدل ها بی نظیر آن آشنایی پیدا کرده باشید . استخرهای پیش ساخته به طور کلی توسط برندهای بسیاری تولید و به بازار عرضه می شوند که دوتا از کمپانی های مطرح را در این زمینه می توان برند اینتکس و بست وی دانست که کیفیت تولیدات آن ها به نسبت سایر برند های بسیار بالاتر می باشد و از این رو به خوبی جای خود را در میان مردم باز کرده اند . باید گفت که برند های اینتکس و بست وی از ابتدای تولید استخر پیش ساخته با یکدیگر به طول خاصی در رقابت بوده اند تا نیازهای مشتریان را به خوبی پاسخ دهند و در این راستا گوی سبقت را از یکدیگر به خوبی بربایند . در ادامه این مقاله قصد داریم تا استخرهای پیش ساخته 7 متری این دو برند را به خوبی به نقد و بررسی بگذاریم تا اطلاعات مفیدی را برای بررسی قبل از خرید در اختیار داشته باشید پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

ابتدای بررسی تولیدات این دو برند مطرح تولید استخر پیش ساخته باید توجه بدانید که برند اینتکس ریشه در کشور آمریکا دارد و تاسیس و مالکیت آن به کشور این کشور باز می گردد اما به مانند بسیاری از کمپانی های مطرح جهانی همچون اپل دست به راه اندازی کارخانجات تولیدی خود در کشور آمریکا زده است . از این رو تمامی محصولات بادی و استخرهای پیش ساخته این برند در کشور چین و تحت لیسانس اینتکس آمریکا تولید و به بازارهای بین المللی عرضه می شود .  اما برند بست وی ریشه در همان کشور چین دارد و خط تولید آن نیز در همین کشور می باشد و دست کمی از برند اینتکس نخواهد داشت . باید توجه داشته باشید که برند بست وی را با سایر محصولات چینی که در ذهن داشته اید جدا بدانید ، زیرا تولیدات برند بست وی از نوع درجه یک می باشد و در سطح جهانی نیز به صورت گسترده مورد استفاده قرار گرفته و در رقابت تنگاتنگی با محصولات اینتکس است . خب حالا که در مورد این دو برند به خوبی دانستید بهتر است تا محصول مورد نظرمان یعنی استخر پیش ساخته هفت متری را به نقد و بررسی بگذاریم و اطلاعات جامع را در اختیارتان قرار دهیم .

استخر پیش ساخته 7 متری اینتکس

استخر های پیش ساخته اینتکس را می توان محصولی کامل به همراه لوازم جانبی کاربردی دانست که کیفیت فوق العاده آن ها زبان زد است اما در این مقاله می خواهیم اطلاعات این دو برند را بدون طرفیت برند خاصی در اختیار بگذازیم و تصمیم نهایی را به عهده خود شما قرار می دهیم . ابعاد استخر پیش ساخته هر دو برند تولید همانند یکدیگر یعنی به طول 732 در عرض 366 سانتی متر می باشد و تفاوت آن ها در ارتفاع است که برند اینتکس دارای ارتفاع بلند تر ده سانتی متر می باشد . این استخر پیش ساخته به صورت مستطیلی طراحی شده است و دارای لبه های آن نیز دارای انحنا نیست و به صورت ساده طراحی شده است . بدنه این استخر پیش ساخته به رنگ های طوسی و نقره ای تولید شده است و در هر طرف آن به صورت تولید می توان شش عدد پایه مقاوم را مشاهده کرد که به صورت مستحکم بدنه استخر را بر روی خود نگهداری می کنند . این پایه ها علاوه اینکه از بالا بدنه استخر را بر روی خود نگهداری می کنند در بخش پایینی نیز با استفاده از پارچه های برزنتی بر روی زمین مستحکم می شوند تا استحکام این محصول را به هنگام استفاده بیش از پیش افزایش دهند . باید گفت که طراح این استخر پیش ساخته بی نقص می باشد و با خیالی راحت می توانید در تعداد نفرات بالا از این محصول بهره مند شوید . برای مشاهده این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی استخر پیش ساخته اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای این امر بر روی لینک زیر کلیک کنید :

::::::...... استخر پیش ساخته 7 متری و اطلاعات آن .......:::::::





:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته اینتکس , نمایندگی فروش استخر پیش ساخته , استخر آماده , استخر اینتکس , استخر آماده اینتکس , استخر پیش ساخته بست وی , استخر پیش ساخته بزرگ , استخر پیش ساخته با پمپ تصفیه ,
:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: